Sign in to follow this  
Pierre_Henri

​Trade Broker suggestion regarding vendors bidding on their own items

Pierre_Henri

I am a verified BidorBuy Trade Broker and sell items (mostly coins) for many vendors (people who consign the items to me) on a commission basis.

Vendors are not allowed to bid on their own items – it is simply against the rules on most e-commerce auction sites and certainly on the BidorBuy site.

The problem I have is that I get thousands of bids in on a continuous basis at any possible hour of the day. I simply cannot check and scrutinize every bid to see if a vendor is bidding on his/her own item(s). I would have to be on duty 24/7 and never sleep if I have to do that. Actually, all my received bid e-mails go into a trash file and I do not see them.

At the end of every month I download a sales spread sheet from the BidorBuy system for every vendor's sales for that month. It tells me who the winning bidders were and gives me all their details. If a vendor was bidding on his own items (but did not won) the system would not inform me of this - I would not know that it has happened. If a vendor has actually won the item, it is too late for me to have stopped him/her. This has actually happened to me but how does one stop this?

Can I make the following suggestion to the BidorBuy team?

There is a facility on the BidorBuy system where you as a seller can block a bidder from bidding if a SNC (Sale Not Completed) was filed against that bidder. If however, a SNC was NOT filed in the past against that person, you cannot block his/her bids.

The answer is to change the system and give the seller Carte Blance to block any bidder of his choice. In my case, I would block my vendors from bidding. If I am not mistaken, this was previously possible to do, but the system was changed a few years ago (I have been a BidorBuyer for nearly one and half decades)

This will have the added advantage of blocking known non-paying bidders that have not been black-listed and continue to waste everyone's time.

Kind regards

Pierre

Edited by Pierre_Henri

Pierre_Henri

Any feedback from Bid or Buy on this very important issue?

admin

Hi Pierre,

This was taken away because sellers abused the function by blocking new bidders because they had 0 ratings which led to a loss of revenue for both sellers and bidorbuy. I do not think it will be reverted back to the old way where sellers can block any bidder. The CPA is also in play these days, a bidder has to be given the benefit of the doubt regarding making payment, until they are proven to be non payers, then they may be blocked.

Kind regards

Andries

Johan

Hi Pierre,

The idea to give sellers the ability to block who ever they choose has been in use on bidorbuy and it had a very negative effect on the site as a whole. What we found was that users would block every single new user and anyone that they did not like the site of.

I am sure that to some this sounds like a fantastic idea but we had to deal with so many complaints of users that had been blocked by sellers for no valid reason.

As a person who sells goods for others you would have an agreement in place for the conditions for the terms of sale and one of those terms should definitely be that a the user is not allowed to bid on their own items that you have on auction for them. We find from our side that in most cases users will know who places bids and the community is also very pro active in informing us if this happens.

Further we view this sort of practice under the same umbrella as shill bidding and we will engage with the parties involved should we see this sort of thing happening.

Pierre_Henri

Yes thank you, but just remember that I have warned you on more than one occasion.

This is now two years later, (2018)

I cannot keep track of bidders with hundreds of bids coming in daily/weekly and if I cannot delete their bids because if i had to look at every single bid, i would have to be on duty 24 hours a day

Kind regards

Pierre

Pierre_Henri

I have a new suggestion to the BidorBuy team

Why not add the facility to block ANY bidders ONLY if one is a verified BidorBuy Trade Broker?

Other sellers would not have this privilege - only verified BoB Trade Brokers?

Regards

Pierre 

Pierre_Henri

If BidorBuy do not respond to this within 48 hours, I accept that they are in full agreement 

This was added to my listings so that it is technically impossible for me to get a negative rating on Bid-or-Buy.

If I am wrong, I would expect BidorBuy to inform me so within 48 hours.

For Registered Postage please add R50 to winning total. Courier cost (door-to-door) is R90 for metropolitan areas and R150 for other towns. These costs are for items weighing a kilogram or less. For bulk items please ask the seller a question.If you are unhappy with the item, you must please return it within 10 days after the auction has closed for a 100% refund (excluding shipping costs) If the item gets lost during the shipping process, I will not refund you. Regarding international bidders - I only accept bids on military medals (not coins or any other category of item). If you wish to rate me negatively for any reason, you will first contact me via BidorBuy and give me 10 days to respond before you do the rating. If you do not accept the above rules, please do not bid on my items. This is thus a contract between you as a bidder and me as a seller on BidorBuy.

Pierre_Henri

For Registered Postage please add R50 to winning total. Courier cost (door-to-door) is R90 for metropolitan areas and R150 for other towns. These costs are for items weighing a kilogram or less. For bulk items please ask the seller a question.If you are unhappy with the item, you must please return it within 10 days after the auction has closed for a 100% refund (excluding shipping costs) If the item gets lost during the shipping process, I will not refund you. Regarding international bidders - I only accept bids on military medals (not coins or any other category of item). It is thus impossible to rate me negatively if you follow all the rules very clearly explained above. For the last time. if you are not happy with these rules,do not bid on my items.

Johan

Hi Pierre_Henri,

To start, you can't just write things on a public forum and then if you do not get a reply carry on as if you have got permission from bidorbuy. If you want us to look at your shipping then please contact us directly so that we can confirm that we are happy with what you would like to do. 

Just having a quick look there are some issues with your shipping that we are not in agreement with. For starters you can not say you will not refund anyone for items that are lost in the post especially if you are sending it out. That is because the parcel is seen to be as in your possession until it is delivered. 

Your rating terms is also not inline with our rating rules, if you give poor service or do not deliver goods a buyer can rate you based on their experience as per the rating rules. There is no conditions as to how you need to be contacted and how you need to respond.

Pierre_Henri

Thank you Johan

What must I change in my rules?

I will NEVER give any bad service on BidorBuy

I have supported you and BidorBuy for 15 years and have always been  a 100% seller after 20 000 sales on BidorBuy

Yes, 20 000 sales with a 100% rating.

I am extremely happy with your service but am scared of people buying things from me who are not aware of my rules.

If you think I have made a mistake in my rules, you are more than welcome to change them in  my wording - both of us are Afrikaans so maybe I have made some typos

Kind regards

Pierre

admin

Hi Pierre_Henri,

Please open a ticket regarding the changes you wish to make to your shipping. This will allow far easier access to what is agreed upon between yourself and bidorbuy should it be needed in future. Then feel free to post about it on the forum afterwards.

Kind regards

Andries

Pierre_Henri

Hello Andries

Ek weet nie hoe om dit te doen nie, maar dit maak nie saak nie

Dit is ten minste op skrif so julle weet daarvan

Jy was altyd goed vir my en ek respekteer jou daarvoor en ek weet dat jy weet wat ek bedoel 

Groete van huis tot huis

Pierre

Edited by Pierre_Henri

Pierre_Henri
20 hours ago, admin said:

You can open a ticket by emailing hello@bidorbuy.co.za or on the help section https://support.bidorbuy.co.za/Tickets/Submit

Groetnis van huis tot huis

Andries

Dankie Andries

Ek het dit nou uiteindelik "uit-ge-figure"

Ticket ID: MOG-228-27379

Altyd goed om goeie diens te ontvang - ek sal laat weet wat die uiteinde van die versoek was

Groete uit 'n bitter droë Kaap

Pierre

Pierre_Henri

Dikeledi Kodise van julle kantoor het my gekontak en 'n paar opmerkings gemaak waarop ek gereageer het - onder andere die volgende ...   

(Ek is hoofsaaklik 'n munthandelaar op BoB

The South African Post Office specify that coins cannot be insured.

So my hands are tied by South African law regarding the insurance of coins send via SAPO.

I have to inform my BidorBuy clients of this and tell them that if they are afraid that the items may gone missing in the post, they must not bid on my items.

If they still insist on bidding, they cannot hold me accountable for missing items as long as I have proof that the item was registered and indeed send via SAPO within a reasonable time (say 3 working days).

Would that be acceptable to BidorBuy?

oooooooooooooooooooooo

Ek wag nou maar vir Dikeledi Kodise  se kommentaar - en sal daarop reageer as ek dit ontvang het

Intussen-tyd verstaan ek daar is vere-in-die-hoenderhok betreffende die nuwe BoB fooie  -- so ek verstaan dat dit ‘n rukkie mag neem alvorens BidorBuy-bestuur  aandag gaan spandeer aan minder belangrike sake soos hierdie. 

Ek sal maar geduldig wag 

Groete

Pierre

Johan

Hi Pierre,

Hoe ek transaksies verstaan gebeur die volgende: 

1. As jy n produk vir iemand stuur verander die besit van die item sodra dit afgelewer is. Dit beteken dat as jy iets stuur en dit kom nie by die koper uit nie, het die produk weg geraak terwyl dit in jou besit was. In so 'n geval kan jy nie die koper aanspreeklik hou vir die verlies nie want dit het in jou besit gebeur. 

2. As die koper iemand stuur om die produk by jou te kom haal, dra die besit van die produk oor na die koper toe sodra hulle dit by jou neem, dit kan n kourier wees vir arguments onthalwe. As die produk in hulle besit weg raak of beskadig raak is dit die koper se verlies. 

Wat hier belangrik is dat iemand kan nie aanspreeklik gehou word vir die verlies van n produk wat nie in hulle besit is nie.  In die gevalle waar n produk deur n derde party hanteer word is die produk in besit van die party wat hulle aanstel. In die gevalle kyk ons na wie na wie met derde party kontrakteer om die pakkie te stuur.

'n Voorbeeld is as jy my vra om vir jou iets te stuur en ek neem dit poskantoor toe om te pos en ek betaal die posgeld oor aan die poskantoor. Dan is die item in my besit tot dit by jou arriveer en jy vir dit teken om te se jy het dit in goeie orde ontvang is. As ek nie gewillig is om die risiko te aanvaar vir die pakkie in die poskantoor nie dan moet ek n ander diensverskaffer gebruik om dit vir jou te stuur. 

Jou keuses is basies die volgende:

1. Jy kan items stuur met diensverskaffers wat jou produkte sal verseker.

2. Jy kan ander diens verskaffers gebruik en die risiko neem dat die pakkies kan weg raak en jy is bereid om die kans te neem. 

3. Gebruik n mengsel van die bogenoemde en verseker duur pakkies en dring aan om dit met spesifieke verskaffers te stuur en gebruik verskaffers wat n groter risiko is vir goedkoop items wat jy kan vervang as dit weg raak. 

Netshoppr
On 3/4/2018 at 1:13 PM, Pierre_Henri said:

Dikeledi Kodise van julle kantoor het my gekontak en 'n paar opmerkings gemaak waarop ek gereageer het - onder andere die volgende ...   

(Ek is hoofsaaklik 'n munthandelaar op BoB

The South African Post Office specify that coins cannot be insured.

So my hands are tied by South African law regarding the insurance of coins send via SAPO.

I have to inform my BidorBuy clients of this and tell them that if they are afraid that the items may gone missing in the post, they must not bid on my items.

If they still insist on bidding, they cannot hold me accountable for missing items as long as I have proof that the item was registered and indeed send via SAPO within a reasonable time (say 3 working days).

Would that be acceptable to BidorBuy?

oooooooooooooooooooooo

Ek wag nou maar vir Dikeledi Kodise  se kommentaar - en sal daarop reageer as ek dit ontvang het

Intussen-tyd verstaan ek daar is vere-in-die-hoenderhok betreffende die nuwe BoB fooie  -- so ek verstaan dat dit ‘n rukkie mag neem alvorens BidorBuy-bestuur  aandag gaan spandeer aan minder belangrike sake soos hierdie. 

Ek sal maar geduldig wag 

Groete

Pierre

1 hour ago, johan said:

@Pierre, Net 'n jammerte dat al doen jy dit, sal BOB jou steeds 5.75% ex BTW fooi vra op daardie bedrag wat jy aan die koerier sal betaal vir versekering op die item.

Pierre_Henri
5 hours ago, johan said:

Hi Pierre,

Hoe ek transaksies verstaan gebeur die volgende: 

1. As jy n produk vir iemand stuur verander die besit van die item sodra dit afgelewer is. Dit beteken dat as jy iets stuur en dit kom nie by die koper uit nie, het die produk weg geraak terwyl dit in jou besit was. In so 'n geval kan jy nie die koper aanspreeklik hou vir die verlies nie want dit het in jou besit gebeur. 

2. As die koper iemand stuur om die produk by jou te kom haal, dra die besit van die produk oor na die koper toe sodra hulle dit by jou neem, dit kan n kourier wees vir arguments onthalwe. As die produk in hulle besit weg raak of beskadig raak is dit die koper se verlies. 

Wat hier belangrik is dat iemand kan nie aanspreeklik gehou word vir die verlies van n produk wat nie in hulle besit is nie.  In die gevalle waar n produk deur n derde party hanteer word is die produk in besit van die party wat hulle aanstel. In die gevalle kyk ons na wie na wie met derde party kontrakteer om die pakkie te stuur.

'n Voorbeeld is as jy my vra om vir jou iets te stuur en ek neem dit poskantoor toe om te pos en ek betaal die posgeld oor aan die poskantoor. Dan is die item in my besit tot dit by jou arriveer en jy vir dit teken om te se jy het dit in goeie orde ontvang is. As ek nie gewillig is om die risiko te aanvaar vir die pakkie in die poskantoor nie dan moet ek n ander diensverskaffer gebruik om dit vir jou te stuur. 

Jou keuses is basies die volgende:

2. Jy kan ander diens verskaffers gebruik en die risiko neem dat die pakkies kan weg raak en jy is bereid om die kans te neem. 

3. Gebruik n mengsel van die bogenoemde en verseker duur pakkies en dring aan om dit met spesifieke verskaffers te stuur en gebruik verskaffers wat n groter risiko is vir goedkoop items wat jy kan vervang as dit weg raak. 

Johan

Ek verstaan 100% wat jy bedoel en stem 100% saam met jou, maar dit is nie my probleem nie.

In my "Shipping en Payment" kolom,  spesifiseer ek baie duidelik dat persone wat "bang" is dat hulle items in die pos verlore mag gaan, ASSEBLIEF NIE OP MY ITEMS MOET BIE NIE

M.A.W. as die persoon self die risiko wil neem, dan is hy /sy welkom om te bie, maar as hy/sy NIE bereid is om die risiko te neem nie, moet daardie persoon bloot nie op my items bie nie.

Sou die item dus in die pos verlore gaan, AANVAAR die persoon dat dit SY/HAAR  keuse was om die kans (risiko) te neem - en as die persoon NIE daardie risiko wil neem nie, moet hy bloot nie op my items bie nie.

Ek waarsku dus voornemende kopers VOOR DIE TYD wat my reëls is en as hulle dit nie wil aanvaar nie, moet hulle nie bie nie.

(MAAR, ek weet dat ek waterdigte bewyse sal moet lewer dat ek wel die item versend / verskeep het - wat ek wel in alle gevalle doen - ek lewer 100% bewyse van die dag & datum & tyd van verskeping)

Groete en sterkte en ek sien dinge gaan maar rof op die oomblik

Pierre

Johan

Hi Pierre 

Ek hoor wat jy se, die probleem wat ek hier voorsien is dat jy kontrakteer buite die wet met jou kliente soos ek dit verstaan. 

Dit is dalk voorbeeld wat oordryf maar dit is maar net om die situasie te beskryf. 

As jy n werknemer het wat in sy kontrak met jou toestemming gee dat jy hom mag afdank as hy een keer laat is vir werk. Die deel van die kontrak sal nie in die arbeids hof staan nie want dit is nie in lyn met die arbeids wette van Suid Afrika nie. 

Pierre_Henri
On 3/7/2018 at 9:44 AM, johan said:

Hi Pierre 

Ek hoor wat jy se, die probleem wat ek hier voorsien is dat jy kontrakteer buite die wet met jou kliente soos ek dit verstaan. 

Dit is dalk voorbeeld wat oordryf maar dit is maar net om die situasie te beskryf. 

As jy n werknemer het wat in sy kontrak met jou toestemming gee dat jy hom mag afdank as hy een keer laat is vir werk. Die deel van die kontrak sal nie in die arbeids hof staan nie want dit is nie in lyn met die arbeids wette van Suid Afrika nie. 

Ek probeer net met 'n 100% terugvoer na 20 000+ verkope my naam beskerm.

Ek probeer nie hiermee om binne die SA reg bly nie - ek probeer slegs om BidorBuy se ondersteuning vir my reëls te kry

MAW - die koper mag ongelukkig wees as iemand die munt via die versendingsproses gesteel het, maar BoB moet bloot nie die negatiewe "rating" aanvaar as dit onder die duidelike uigestipte reels van my "listing" geskied het nie.

Ek sal dalk in die hof verloor as dit daar eindig - maar dit is nie my versoek nie - ek soek bloot BidorBuy se belofte dat hulle my sal ondersteun as ek dalk 'n negatiewe rating in so 'n geval sou kry.

Ek soek dus BoB se ondersteuning en nie die regstelsel sin nie.

Maar wat ookal, as dit sou gebeur in die toekoms, sal ek julle kontak - sover gaan alles nog klopdisselboom.

Groete en strekte met wat voorlê daar ver oor die waters.

Pierre