Jump to content
Sign in to follow this  
Pharos

Fake paintings.

Recommended Posts

Pharos    10
Pharos

Wow!

The audacity astounds me! Fakes of top SA artists being sold on BoB and no matter how many times I contact "Community Watch" - I don't even get a response.

At least the Hawks and Carte Blanche are available...

Jongleur    10
Jongleur
Wow!

The audacity astounds me! Fakes of top SA artists being sold on BoB and no matter how many times I contact "Community Watch" - I don't even get a response.

At least the Hawks and Carte Blanche are available...

Hi Pharos. Good to see you on the forum again.

Donkeys gone walkabout again ? Flowers making a summer return ?

I don`t see too many dodgy Claerhouts anymore - the listings are generally superb and pricey.

Perhaps you can post a few links.

Lukeness    10
Lukeness

And maybe tell us exactly what was sent to community watch. As has been said many times in the past, for action they need tangible evidence, not hearsay.

ChrizHan    10
ChrizHan

Stan Polson, het soos n vars briesie sy skilderye begin verkoop....en dit vlieg behoorlik.....wat n stunning skilder

elke skildery is sooooo kleurvol, ek dink ons moet koop terwyl dit nog bekostigbaar is......ek het 3 op vir n spesiale prys van R1000 elk

Hou hom gerus dop......

Edited by ChrizHan
Pragtige skilderye van Stan Polson

MrAerospace    10
MrAerospace

Am I not understanding something properly here? This thread relates to Fake Paintings! Is ChrizHan now informing us that Stan Poison is also a fake artist who does fantastic artwork and that we should keep an eye on him?

ChrizHan    10
ChrizHan

Stan Polsen Stunning Skilder!!!!

Am I not understanding something properly here? This thread relates to Fake Paintings! Is ChrizHan now informing us that Stan Poison is also a fake artist who does fantastic artwork and that we should keep an eye on him?

Nee mens verstaan wat jy graag wil, ek het niks met fake paintings uit te waai nie, het nie geweet hoe om dit te verander nie, ouderdom jy weet........Ek wil die kliente maar net attend maak op die pragtige skilder stukke van Stan Polson......

ChrizHan    10
ChrizHan

As iemand die aaklige opskrif kan verander na iets mooi sal ek dit tog so wardeer.......

ek is seker op BoB is baie min mense wat hulle ophou met Fake en dodgy praatjies.......

ChrizHan    10
ChrizHan

Ek wens almal n baie rustige en vreugdevolle Feesseisoen toe....

sonder baklei en skel..... Laat ons mekaar wardeer en respekteer op BoB,

ons is nie hier om mekaar te vernietig nie....

Edited by ChrizHan
Gelukkige Feesseisoen vir almal

ChrizHan    10
ChrizHan
Stan Polson, het soos n vars briesie sy skilderye begin verkoop....en dit vlieg behoorlik.....wat n stunning skilder

elke skildery is sooooo kleurvol, ek dink ons moet koop terwyl dit nog bekostigbaar is......ek het 3 op vir n spesiale prys van R1000 elk

Hou hom gerus dop......

...............Stunning Skilderye

wayjen    10
wayjen

wat gaan hier aan?

This is a thread about people selling fake paintings and now it just seems to have ended in a spamfest.

Post #4 onwards can be deleted because it has nothing to do with the topic at hand.

MrAerospace    10
MrAerospace

Well said, Wayne. You're braver than I am!

ChrizHan    10
ChrizHan

Ja Ja, ek is altyd in die moeilikheid.....so ek gaan maar liewers nooit weer iets se nie, ek is eintlik dood gelukkig om net my ding te doen, maar die skerpioene is ook altyd hier om te kyk op wie hulle kan pik......Jammer ek het iets goed probeer doen, ek sal dit maar op fb gaan se, daar ondersteun almal mekaar tenminste...en Stan IS N STUNNING SKILDER!!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this