Jump to content
Sign in to follow this  
MiemsJewels

Worst Crazy Wednesday Auction Ever?

Recommended Posts

MiemsJewels    10
MiemsJewels

Today's auction: a Real BUYER market for the buyers, and a real BEAR market for the sellers. :thinking:

Is this the worst crazy wednesday ever, or is it only my imagination??? :worried::worried::worried:

Bairgain Hunters Wednesday Auction

RAG Auctioneers    10
RAG Auctioneers

The Wednesday just before the Easter Weekend.

We avoided this weeks auction.

LuckySilver    10
LuckySilver

Im so sorry to hear it is a bad day for your Miems, but try to keep positive, most of the bids come right at the end right! So there is still time for bids to increase ;-)

Holding fingers for you, as I personally love to buy a bargain, but as a seller who knows all about the hard work which goes into selling and posting a low bid item, I really dont like doing in the seller either!

Miss Jewels    10
Miss Jewels

It's a very, very bad Crazy Wednesday...but luckily some of my other items have made up for this. Not the ideal solution!

Jongleur    10
Jongleur
Today's auction: a Real BUYER market for the buyers, and a real BEAR market for the sellers. :thinking:

Is this the worst crazy wednesday ever, or is it only my imagination??? :worried::worried::worried:

About time the buyers got some lekker deals. Although I must

say the auctions have suddenly got very active.

TS Ron    10
TS Ron

Ag liewe Miems jy moet my vas byt ek is seker jou verkope sal weer optel !

MiemsJewels    10
MiemsJewels
Ag liewe Miems jy moet my vas byt ek is seker jou verkope sal weer optel !

Phew!! Ek hoop regtig so Trish. Die skoolvakansie en paasnaweek het ook maar 'n effek op ons verkope soos RAuctioneers se. :smile:

JohnBenn    10
JohnBenn

Maar dan pasop vir die vrydag ook.

(Sorry out of context)

Do they make these rings in SA? oooppppsss

Edited by JohnBenn

MiemsJewels    10
MiemsJewels
Maar dan pasop vir die vrydag ook.

(Sorry out of context)

Do they make these rings in SA? Stainless Steel Masonic Band | Stainless Masonic Band | Masonic Band Fox Jewelry

Ek glo nie ek gaan iets vir Vrydag lys nie. Gaan nie 'n kans vat nie JohnBenn!

Dit is moontlik dat sulke ringe in SA gemaak word. Soek jy so een? Vrymesselaars ring?

Glo nie ek sal dit sommer verkoop nie.

Edited by MiemsJewels

MiemsJewels    10
MiemsJewels

Mooi ring ja! Het nie geweet jy is een nie. prys lyk ook goed sover. Nixies het ook soms sulke ringe.

JohnBenn    10
JohnBenn

Nee ek is nie een nie.Ek is 'n Snr. Argiteks tekenaar met meer as tien jaar ondervinding so basies 'n Argitek.

Dankie ek sal kyk.

MiemsJewels    10
MiemsJewels

LOL Vrymesselaar het niks met bouwerk uit te waai nie.

JohnBenn    10
JohnBenn

Nie?.......:blink1: Dink weer.

kyle2    10
kyle2

Dit is moontlik dat sulke ringe in SA gemaak word. Soek jy so een? Vrymesselaars ring?

Ek stel belang as iemand 'n Messelaars ring in goud het, ons voorige bediende het myne gevat, Baie kwaad oor dit.:evil:

mellowred    10
mellowred

Do they make these rings in SA? o o o p p p s s s

Whisper to JohnBenn ... you need to remove the oooppps before Mr Gunslinger sees it.

Miss Jewels    10
Miss Jewels

Ek het so 'n tyd terug 'n gaping in die mark gesien vir hierdie ringe en voer reeds die laaste 5 maande in. Dit is van my topverkopers onder mansringe. Ek het 'n koper wat weekliksby my inloer en so 8-12 op 'n slag neem. Ek het hulle beskikbaar in vlekvrye staal asook "costume jewerly".

MiemsJewels    10
MiemsJewels
Nie?.......:blink1: Dink weer.

Daar is dan mans wat nie 1 steen op die ander kan pak nie. Penpushers wat vrymesselaars is JohnBenn..........Nou hoe dan nou? Ag moenie worry nie........Ek weet it should be kept a secret.

Al wat ek weet, is dat die vrymesselaars nie daarvan hou dat iemand die ringe dra wat nie aan die vereniging behoort nie. Is ek reg of verkeerd Kyle? Kyk hoe dehoenders in is jy omdat die bediende joune geZoeps het!:smile:

kyle2    10
kyle2
Daar is dan mans wat nie 1 steen op die ander kan pak nie. Penpushers wat vrymesselaars is JohnBenn..........Nou hoe dan nou? Ag moenie worry nie........Ek weet it should be kept a secret.

Al wat ek weet, is dat die vrymesselaars nie daarvan hou dat iemand die ringe dra wat nie aan die vereniging behoort nie. Is ek reg of verkeerd Kyle? Kyk hoe dehoenders in is jy omdat die bediende joune geZoeps het!:smile:

Freemasonry is a society with Secrets, not a Secret society.

If joepublic wants to wear a freemasons ring, thats his affair, its not going to make him a Mason, and it won't get him into a Lodge anywhere.:thinking:

I don't hold secret my being a Mason, I am proud to be one.:smile:

PS. JohnBenn, what Lodge are you affiliated with?

I've stopped selling for the moment because of the poor sales on the Wed & Fri auctions, will look at it again if things improve.

Edited by kyle2

LuckySilver    10
LuckySilver

Hi Miems, how did your auctions go? Do you still think it was the "Worst Crazy Wednesday Auction Ever?" - I hope you will say no and it turned out well in the end ;-)

JohnBenn    10
JohnBenn

"PS. JohnBenn, what Lodge are you affiliated with?" No comment,I don't want a ring, I'm just a Johnpublic.

kyle2    10
kyle2
"PS. JohnBenn, what Lodge are you affiliated with?" No comment,I don't want a ring, I'm just a Johnpublic.

Happy to introduce you to the club if you are interested.:smile1:

JohnBenn    10
JohnBenn

Thanks but I have to decline.

MsPlod    10
MsPlod

OK Miems - how was the outcome? Did last minute bidding improve your CW experience?

PS... JB and Kyle2 - can you guys hold your masonic meeting of the minds on another thread? LOL!

MiemsJewels    10
MiemsJewels
Hi Miems, how did your auctions go? Do you still think it was the "Worst Crazy Wednesday Auction Ever?" - I hope you will say no and it turned out well in the end ;-)

A little bit better than i thought luckysilver, but on end not too bad, thanks.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this