Sign in to follow this  
Followers 0
hildat

Religious connectations!!

15 posts in this topic

Ag help tog asb al di regulars.

En regtig, ek het hulp nodig, as jy enigsins jou negatiewe slap slym wil los, sleep eerder verby!!

Aan al die regular GOEIE FORUMERS, ek sukkel om die reels op te spoor oor religious listing en hoe ver mens deesdae ***** kan promote. (Weet mos ons promote eerder Juju and all, maar elke plek het maar sy reels, en soos enige goeie law ow biding citizen obey ekke)

Het 'n paar baie nice Armor of *** bracelets gekry om te smouse maar wil met seker maak en kan ook Scripture bysit.

Het gesoek, maar seker nie hard genoeg nie.

Ek weet my ma (miemsv) (totally blood related, BUT NOOOOO BUSINESS RELATIONS) glo jul ouens is die beste,

al help tog asb,

Baie danki by voorbaat.

Hilda:embarrest:

0

En regtig, ek het hulp nodig, as jy enigsins jou negatiewe slap slym wil los, sleep eerder verby!!

Ek sleep dan maar verby :cry:

0

Hi Hilda,

As long as you do not swear in between the scripture, it should not be a problem :cool: All the bidorbuy staff go to Church on Sundays, except me, I have to work :cry:

0

Hi Hilda,

As long as you do not swear in between the scripture, it should not be a problem :cool: All the bidorbuy staff go to Church on Sundays, except me, I have to work :cry:

I will pray for you ANDRIES so you can get a Sunday off-(dont know if it will help as CUAN never listens to anyone)-But beware that if you do not spend it in Church even my prayers will not help you:bigsmile:

neil

0

En dan vertel hy op die forum, op 'n Sondagoggend : "I am not here" .... Ai Ai...ek het mos gesê dis jou spook. ha ha...lekker aand admin!

Hi Hilda,

0

I will pray for you ANDRIES so you can get a Sunday off-(dont know if it will help as CUAN never listens to anyone)-But beware that if you do not spend it in Church even my prayers will not help you:bigsmile:

neil

Thank you Neil, but according to Gogga And The Fairy, there is no hope for me...:unsure:

0

Ek sleep dan maar verby :cry:

DIS MOS NOU HONESTY OP SY BESTE MAN!!!!

TERWYL DIT LYK OF DIE HELE GROEPIE JOU WIL CONVERT, MOES EK JOU YNTLIK DIE WKEND GENOOI HET NA ONSE KERK TOE IN DIE STAD VA KRIEL(DIS 'N KRAGSTASIE DORP MAAR MOET VIR NIEMAND SE NIE)

FOURTEEN40 WAS HIER.....Awesome band, stunning lead singer..... Google die ouens as Kahn nie kyk nie (....JY ISI ACRUTALY CAHN WAT SHILL OPINIONS GEE NIE....." LOL

KYK DIS NOU DEFF LEOPARD "GONE GOSPEL" OP SY BESTE...... PLUS DI OU HET PLENTY TATOOS.......

EK GAAN SOOOOO NOU WEER 'N NUWE EEN ADD TOT MY COLLECTION......

Baie dankie vir jul almal se kindness, my ma is reg, jul is nogal oulike mense.....

0

Aan al die regular GOEIE FORUMERS, ek sukkel om die reels op te spoor oor religious listing en hoe ver mens deesdae ***** kan promote. (Weet mos ons promote eerder Juju and all, maar elke plek het maar sy reels, en soos enige goeie law ow biding citizen obey ekke)

Het 'n paar baie nice Armor of *** bracelets gekry om te smouse maar wil met seker maak en kan ook Scripture bysit.

Het gesoek, maar seker nie hard genoeg nie.

Ek weet my ma (miemsv) (totally blood related, BUT NOOOOO BUSINESS RELATIONS) glo jul ouens is die beste,

al help tog asb,

Baie danki by voorbaat.

Ek het maar besluit ek gaan nie verby sleep nie - Die beste wat ek gesien het in die beskrywing (sonder om enigiemand te veel te na te kom is: "AOG - Religeous Bracelets....." dan kan jy maar die ..... vervang met metaal, ens. Ek dink nie dit maak saak as jy elke een se betekenis beskryf binne in nie - as jy wil sal ek vir jou 'n ander(link) voorbeeld op BoB PM. Laat weet maar!

Ria

PS stuur groete vir Miems!

0

I hope I've understood all the Afrikaans correctly. Just want to point out that one can use words like G o d in a listing where it is appropriate! I know it used to be okay to put such words in listings, even though not on the forum, so good luck Hilda!

0

LilythePink is completely correct Hildat! Just put the phrase "%armor of G o d%" into the BoB search facility at the top of the page (remove the spaces between the "g", "o" and "d" first of course) and you will see how many items are already listed on BoB...

0

Thank you Neil, but according to Gogga And The Fairy, there is no hope for me...:unsure:

Jeeze Admin then I must be smoking something! I do not remember this. Hemel miskien was ek daardie dag met die maan gepla? Ek sal moes nooit ooit so iets doen nie Admin kyk na die Engel se gesig hmm:angel:

Edited by TS Ron
0

al help tog asb,

Baie danki by voorbaat.

You all see, NOOOO BUSINESS RELATIONS........Hildat don't even ask ME her Blood mother for any suggestions!

I could have told her the description could read like this:

Beautiful ARMOUR OF G O D Bracelet!

and whatever...........

:angel:

Armour of *** Bracelet- Christian Jewellery

Edited by MiemsJewels
0

You all see, NOOOO BUSINESS RELATIONS........Hildat don't even ask ME her Blood mother for any suggestions!

I could have told her the description could read like this:

Beautiful ARMOUR OF G O D Bracelet!

and whatever...........

:angel:

Armour of *** Bracelet- Christian Jewellery

LOL Miems - weet jy nou nog nie!!! Jou ma weet mos nooit niks:thinking:

0

LOL Miems - weet jy nou nog nie!!! Jou ma weet mos nooit niks:thinking:

LOL Catzan.........Sy was nog altyd so. Te trots om te vra en......Ma weet mos sweet blue all.

Wonder nogal wie het haar doeke geruil hehehe

0

To be fair, Miems, perhaps Hilda didn't want to bother you while you were in hospital! (I'm positive she loves you greatly!) :angel:

0

DIS MOS NOU HONESTY OP SY BESTE MAN!!!!

TERWYL DIT LYK OF DIE HELE GROEPIE JOU WIL CONVERT, MOES EK JOU YNTLIK DIE WKEND GENOOI HET NA ONSE KERK TOE IN DIE STAD VA KRIEL(DIS 'N KRAGSTASIE DORP MAAR MOET VIR NIEMAND SE NIE)

FOURTEEN40 WAS HIER.....Awesome band, stunning lead singer..... Google die ouens as Kahn nie kyk nie (....JY ISI ACRUTALY CAHN WAT SHILL OPINIONS GEE NIE....." LOL

KYK DIS NOU DEFF LEOPARD "GONE GOSPEL" OP SY BESTE...... PLUS DI OU HET PLENTY TATOOS.......

EK GAAN SOOOOO NOU WEER 'N NUWE EEN ADD TOT MY COLLECTION......

Baie dankie vir jul almal se kindness, my ma is reg, jul is nogal oulike mense.....

Oosh, Maar you mix the tales so deliciously hier rond ne?:awesome:

Hoop jy het 'n CD van die tatoo ouens gekoop!

Edited by MiemsJewels
0

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0