Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Guest

Fluke test equipment.

Recommended Posts

MiemsJewels
Haai Miems

Dankie hoor!

Ek dink daar's 'n glips - in die Fluke 180 series is daar slegs 'n 187 en 'n 189; ook in die 170 series - 175 - Accuracy*± (0.15%+2)177 - Accuracy*± (0.09%+2)179 - Accuracy*± (0.09%+2)(Ek het niks van die 170 series want die 180 series was die top reeks... Nou is die Fluke 289 die veeldoeligste van al die Fluke "mutimeters.' ("Muti" en nie multimeter nie :weeabooface:)

Jou man het duidelik 'n oulike vrou getrou - 'n man wat 'n Fluke kan in smokkel in 'n huis het puik smaak. Kyk 'n bietjie hoe mooi die Fluke199C van my is (Wie kan my van spog verdink - wanneer ek iets eenvoudig opreg waardeer?!):

[ATTACH=CONFIG]1825[/ATTACH]

Jy is reg omtrent vuisslaan... Ek sal dalk nog 'n ou se bene ook breek indien... Toe hulle so paar maande terug by ons ingebreek het, het ek net "My Fluke's!" uitgeroep... Dank die liewe Heer - geen-een was gesteel!!! Hulle was net vol "Watse goed is dit die?!" vingerafdrukke! :bigsmile:

Glo my, ek verafgod hulle glad nie. Geensins nie. Maar, die paar Fluke's wat ek het kos meer as R200 000. Sonder hulle is ek werkloos.

Respek aan jou twee elektries-wyse mansmense! 'n Man wat werklik van Fluke hou is soos 'n goeie soldaat - ek sal sy rug beskerm! :smile:

Nou toe - jy raak mos nou ook goed Fluke-geletterd!

LOL Dis die 180 series die 187. Daar is 3 tussen my man en my seun. Moet die ander 2 meters se series nog uit hulle trek. Moet ook byvoeg die 2 manne is baaaie geheimsinnig oor hulle Fluke's. Dink dalk ek gaan uitvind wat die goed gekos het, of is bang ek verkoop hulle op Bidorbuy

WOW en die Fluke 199 is 'n Meneer onder die menere, hoor!

Jou meters is sekerlik goed agter slot en grendel toegesluit Edmund. Beslis 'n kar se prys. Solank hy kos op die tafel sit is hy natuurlik sy geld werd.

Edited by MiemsJewels

Guest Guest

LOL!!!

Hallo weer Miems

Dankie vir die inligting - jy hoef glad nie bekommerd oor hul gedrag te wees nie - dis so-o-o doodnormaal. Slegs wanneer 'n vrou nie omgee dat haar man in haar handsak krap, hy 'n pratende badkamer skaal met 'n geheue vir haar as verjaarsdag geskenk gee en 'n week lank dieselfde onderbroek dra nie... en, so paar ander ongure "mansgewoontes" goedpraat - mag sy vir hom vra wat dit kos. Anders word dit bloot as onbeskof en onbedagsaam beskou... Dit is 'n universêle reël onder 99% van Fluke gebruikers. Tong 'n die kies? Dalk nie.

Kyk dame, as jy daardie Flukes hier verkoop bel ek hom uit beginsel direk - of hy weet wat verkoop word! Desondanks en nieteenstaande! :nuts: (Hehehe!)

Ek het die Fluke 189 gehad - die Fluke 185 is 100% presies dieselfde in hul funksies - die 189 se data kan net na 'n rekenaar toe afgelaai word. Ek het myne onlangs verkoop - en het nou die Fluke 289... (Ek is so spyt dat ek die gedoen het! Maar ek het die geld gebruik vir 'n nuwe klein motortjie...:biggrin: (Grap net - vir kos??!))

Ek kyk weekliks of daar Flukes op BOB is... Daar is tans twee op vandisies hier... Die een tafelmodel was 'n versoeking... Wel, net 'n klein bietjie...

Die Fluke 434, 199C wat ek het, het vir my deure oopgemaak wat hulself terug betaal. My werklike werksgunsteling is die een

Ek kon nie help om die foto (Soos dit lyk) te plaas nie...:twisted:

FLUKE_434_TOEP-01..jpg.1b8554b0418fd0f612577bdface1456a.jpg

Jou manne het twee van die heel beste en mees ingewikkeldste draagbare multimeters van Fluke... Hulle is PUIK, ongelooflik akkuraat en betroubaar - hulle het natuurlik ook 'n lewenslange waarborg! Glo my maar, ander mans is beslis jaloers op hulle... Respek!

Nou toe nou! Ons kan die reeks beskou as 'n Fluke blits-kurses! Dra my respekvolle groete oor aan hulle asb.

Edited by Edmund1000

Guest Guest

Since I'm not a seller... I have another Fluke up for grabs... A Fluke 87... (As mentioned..) I once, many, many moons ago paid a lot fot it... Was like "Bloodmoney" back then..., even now... I tell you!

Alas... It has a fault on it now. It does not switch off anymore... That's it. So, I added some extended, external wiring... Other than that; it is indeed an original, PURE Fluke.

Your motive will qualify you for the minor, 100% free donation... (I'll even pay BOB's "just a few cents?" fees on free donations man.)

That's it. NO favour in return accepted either man!

PS Sorry BOB... You may - should give some goodies away for free too... For Money is surely no Soul-Savior...:smile: Not so?

MiemsJewels
Since I'm not a seller... I have another Fluke up for grabs... A Fluke 87... (As mentioned..) I once, many, many moons ago paid a lot fot it... Was like "Bloodmoney" back then..., even now... I tell you!

Alas... It has a fault on it now. It does not switch off anymore... That's it. So, I added some extended, external wiring... Other than that; it is indeed an original, PURE Fluke.

Your motive will qualify you for the minor, 100% free donation... (I'll even pay BOB's "just a few cents?" fees on free donations man.)

That's it. NO favour in return accepted either man!

PS Sorry BOB... You may - should give some goodies away for free too... For Money is surely no Soul-Savior...:smile: Not so?

Sjoe!! Edmund that is very generous of you!! You are a very kind harted man. Really.

Dan is daar die manne in my lewe wat 'n groot bekommernis het oor my!! Lol

SMS boodskap ontvang van my seun.

"Flukemultimeters

FLUKE 77

FLUKE 179

FLUKE 187

Hoekom wil ma weet?"

Needless to say. I did not reply on his sms LOL

lilythepink
I don't know which model is it. My son has the 77 the small one, but my husband has got a bigger one. The tester I mean

Now, did you really believe we would think it is the "tester", Miems? :whistling:

MiemsJewels
Now, did you really believe we would think it is the "tester", Miems? :whistling:

Lilly I'm busy testing the tester:whistling:

lilythepink

Goodness me, Miems. You are a talented lady - able to type whilst doing things I've long forgotten to do. :angel:

Guest Guest

SMS boodskap ontvang van my seun.

"Flukemultimeters

FLUKE 77

FLUKE 179

FLUKE 187

Hoekom wil ma weet?" (Ma, why do you want to know?!) Needless to say. I did not reply on his sms LOL

I just LOVE his reply !!! LOL! :biggrin: [He is like a coiled Egyptian cobra now... LOL!]

Guest Guest
Goodness me, Miems. You are a talented lady - able to type whilst doing things I've long forgotten to do. :angel:

Good grief Lilly! On the other hand; should I blush? :angel:

MiemsJewels

Lilly they call it "multi-tasking" :awesome:

MiemsJewels
I just LOVE his reply !!! LOL! :biggrin: [He is like a coiled Egyptian cobra now... LOL!]

Dis verseker Edmund. Ons gaan nou by hulle koffie drink. Ek sien al in my geestes oog hoe hy my agtervolg waar ek loop. Sal my seker nooit weer vertrou in sy mororhuis nie. :whistling: Ja, en my hubby ook nie.

Edited by MiemsJewels

Guest Guest

Haai!

Dis nie altemit nie! Ek het so lekker gelag toe ek sy sms reaksie gesien het... Is hulle ook in die elektronika-bedryf?

MiemsJewels
Haai!

Dis nie altemit nie! Ek het so lekker gelag toe ek sy sms reaksie gesien het... Is hulle ook in die elektronika-bedryf?

Edmund ja, my seun is Elektriese Voorman by Kriel myn ondergrond. My man was Mynkaptein op Matla myn, maar hy is nou Area Bestuurder vir Duraset.

Guest Guest

Nee wat, dan kan hulle dit beslis bekostig. Vir waar hulle werk is dit ook 'n "moet." Die hoofredes waarom ek net Fluke gebruik is dat hulle volgens internasionale veilighheids standaarde gesertifiseerd is, duursame, betroubare en baie akkurate meters is.

Hulle is ook o-o, so-o-o sag op die oog en vel... :smile:

MiemsJewels
Nee wat, dan kan hulle dit beslis bekostig. Vir waar hulle werk is dit ook 'n "moet." Die hoofredes waarom ek net Fluke gebruik is dat hulle volgens internasionale veilighheids standaarde gesertifiseerd is, duursame, betroubare en baie akkurate meters is.

Hulle is ook o-o, so-o-o sag op die oog en vel... :smile:

Duursaam & duur saam klink al klaar na baaaaie geld my vriend Edmund. Sag op die oog en sag op die vel, maar tog so-o-o HARD op die beursie.LOL:whistling:

Guest Guest

Haai Miems

Lekker bly lekker... :awesome: Maar lees die stukkie...

I simply have to add this... I bought a very interesting gadget a few weeks ago...Click on link please: Electric SHOCK Lie Detector TRUTH ("game???") Got it today...

Man, I thought this will be great fun... So, I tested it on the Family... People, this thing works... 100%:awesome:

Alas... - I was asked two questions too, before I...:

[1] "When last did you buy something on BOB which we don't know about?" I said; "a fairly long time ago" - and passed it with flying colors - all green lights and smiles...

[2] "Have you EVER buy any Fluke without telling any one of us?" I said; "No!" Next thing this lie-detector thing gave me a merciless shock out off the blue while a loud alarm is going off - ALL the red lights on it flashing too! I was yelling - while the family were crawling all over the place laughing! They really don't believed me - too!

Then I remembered: I more than a year ago bought a secondhand high voltage Fluke probe - which I just "hide" for later use... - until it was discovered later...

I now refuse to answer any Fluke or, BOB related questions. No Exceptions.:angel:

lilythepink

Okay Edmund and Miems. Is it a fluke that you're joking with each other on the forum? I am getting suspicious of you both! (And jealous!)

MiemsJewels
Okay Edmund and Miems. Is it a fluke that you're joking with each other on the forum? I am getting suspicious of you both! (And jealous!)

Oh my goodness Lilly:angel: Was it so obvious?:angel: Before I get banned. just joking Lilly......and other forum members. Edmund kan lekker afrikaans praat. I'm struggling too much with the English my dear. Gebore vrystater, ons sukkel.

MiemsJewels
Haai Miems

Lekker bly lekker... :awesome: Maar lees die stukkie...

I simply have to add this... I bought a very interesting gadget a few weeks ago...Click on link please: Electric SHOCK Lie Detector TRUTH ("game???") Got it today...

Man, I thought this will be great fun... So, I tested it on the Family... People, this thing works... 100%:awesome:

Alas... - I was asked two questions too, before I...:

[1] "When last did you buy something on BOB which we don't know about?" I said; "a fairly long time ago" - and passed it with flying colors - all green lights and smiles...

[2] "Have you EVER buy any Fluke without telling any one of us?" I said; "No!" Next thing this lie-detector thing gave me a merciless shock out off the blue while a loud alarm is going off - ALL the red lights on it flashing too! I was yelling - while the family were crawling all over the place laughing! They really don't believed me - too!

Then I remembered: I more than a year ago bought a secondhand high voltage Fluke probe - which I just "hide" for later use... - until it was discovered later...

I now refuse to answer any Fluke or, BOB related questions. No Exceptions.:angel:

Uitgevang Edmund, jy bly ver weg met daai ding van my af Buddy, Te veel klere en skoene in my kas "wat al laaaaankal gekoop is":whistling:

Guest Guest

Dear Lilly

Well I never...! :angel:

On my side - honestly; Both! Imagination at time nebulous... But always with a clean conscience! Promise. She, like you, has a lovely sense of humor... Love it!

Is it correct to say: What you see is what she gets. :nuts: [so to speak!]

Now..., do you like Fluke too? :biggrin:...

Have a lovely week you two.

lilythepink

Edmund I just get jealous of Miems on this forum. She chaffs up all the men before I get a foot in the door! Not fair.

Miems - there is nothing wrong with your English! It's 99% better than my written Afrikaans, I promise you!

MiemsJewels
Edmund I just get jealous of Miems on this forum. She chaffs up all the men before I get a foot in the door! Not fair.

Miems - there is nothing wrong with your English! It's 99% better than my written Afrikaans, I promise you!

Ouch Lilly, can we please share the men? Pleaaase. oh pleaaase? What will my life be without these Bidorbuy Hunks huh?:bigsmile:

lilythepink

Okay, I agree we can share them! But I think they are getting swollen heads what with both of us after them!